Alfa Romeo 4C
  • PREGLED
  • STIL
  • TEHNOLOGIJA
  • PERFORMANSE
  • MATERIJALI
  • DINAMIČNOST
  • EFIKASNOST
STIL

STIL

SAN POSTAJE STVARNOST

Model 4C koketira sa istorijom nepogrešivo ponavljajući stil modela 33 Na putu: esencijalna lepota u službi najbolje mehanike.  

Konstruisan u Modeni, Alfa Romeo 4C kombinuje  dve izvrsnosti u jednoj:  inženjering  Alfa Romea i izradu Maseratija. Performanse nikada nisu bile ovako privlačne.

SPOLJAŠNJOST

AERODINAMIČKA GRACIOZNOST

Suština Alfa Romeo 4C je jednostavna: izuzetne performanse.

Izgled  je prilagođen performansama , nije cilj sam po sebi.  

Svaka osobina modela  4C, njegove vijugave linije,  mišićav dizajn i usisnici – ima posebnu aerodinamičku funkciju što doprinosi stvaranju  sile prijanjanja i povećava stabilnost i voznost i pri najvećim brzinama.

UNUTRAŠNJOST

SPORTSKA UNUTRAŠNJOST

Kao i kod spoljašnjosti,  svaki element unutrašnjosti modela 4C ima preciznu funkciju i izražava autentični sportski duh Alfa Romea.  Naročito je važno to što je jedinstvena karoserija napravljena od jednodelne školjke od ugljeničnih vlakana. Struktura sedišta je od ojačanog ugljenika, a ispunjena su veoma laganim materijalom. Volan je nisko pozicioniran a komande su usmerene prema vozaču. Aluminijumske pedale i štitnici za pete su poslednji detalj koji naglašava sportski karakter vozila.

DETALJI

NAJEKSLUZIVNIJI DETALJI

Aluminijumske felne idu od 17" do 19", montirane su u različitim veličinama napred i pozadi kako bi garantovale najbolju ravnotežu i dinamiku.

Sportske kočione pločice dostupne su u 4 boje: siva, crna, žuta i, naravno, crvena.. Spojler u boji karoserije ili ugljeničnih vlakana (dostupan opcionalno), sa Bi-LED farovima sa ramom od ugljeničnih vlakana, dvostruki izduvni sistem, bočni usisnici od ugljaničnih vlakana, sportska sedišta i  jednodelna školjka od ugljeničnih vlakana zajadno čine 4C malim, ali impresivnim remek-delom Alfa Romea.

  • STIL
  • SPOLJAŠNJOST
  • UNUTRAŠNJOST
  • DETALJI
TEHNOLOGIJA

TEHNOLOGIJA

UVEK SPREMAN DA BRZO STARTUJE

Startnost je osobina automobila dizajniranih da zadive. Novo dvostruko suvo kvačilo sa kontrolom proklizavanja obezbeđuje optimalno menjanje brzina za snagu motora. Sa D.N.A. selektorom na trkačkom modu, zagarantovana je zabava na stazi.

TCT

MOMENTALNA REAKCIJA

Dvostruko automatsko kvačilo Alfa TCT omogućava najbržu moguću promenu brzine pri svim uslovima i raspolaže inovativnom Lounch Control funkcijom koja omogućava optimalno funkcionisanje svih sistema i izvlači maksimalno ubrzanje. 

D.N.A.

D.N.A. PITANJE

Alfa Romeo 4C je u potpunosti dizajniran prema vozaču i njegovom doživljaju vožnje. Alfa D.N.A. selektor ima tri podešavanja (Dinamično, Prirodno i za sve vremenske uslove) kako bi se auto prilagodio uslovima na putu i trenutnom stilu vožnje. Šta više, ekskluzivni Trkački mod dizajniran je tako da dodatno poboljša iskustvo vožnje na trkačkoj stazi. Izbor Dinamičnog moda umanjiće rad sistema za kontrolu stabilnosti i ABS, prepuštajući vozaču potpunu kontrolu nad automobilnom. Kontrolna tabla je u potpunosti digitalna sa TFT displejem koji menja konfiguraciju na osnovu Alfa D.N.A. podešavanja kako bi se dobile najvažnije informacije o izabranom načinu vožnje.

  • TEHNOLOGIJA
  • TCT
  • D.N.A.
PERFORMANSE

PERFORMANSE

IZUZETNO MOĆAN DOŽIVLJAJ

Turbo motor modela 4C od 1750 kubika predstavlja  vrhunac tehnologije izrade motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Inženjeri Alfa Romea uspeli su da ovu tehnologiju učine još agresivnijom i efikasnijom. Ovo malo ali izuzetno rešenje daje sportske performanse  bez presedana, dostojne super automobila, dok je sve dizajnirano tako da  omogući najčistiji Alfa Romeo doživljaj preko volana: vozi i uveri se.

MOTOR

KREIRAN DA UBRZA PULS

1750 Turbo motor benzinac, sa 4 cilindra i 240 konjskih snaga, u celosti napravljen od aluminijuma, ima izuzetan učinak sa obrtnim momentom od 350 Nm, od koga je 80% dostupno pri 1700 rpm.  Alfa Romeo 4C može da razvije maksimalnu brzinu od preko 250 km/h i ubrzava sa 0 na 100 km/h za samo 4.5 sekunde: zaista izuzetan rezultat.

IZDUVNI SISTEM

POVEĆAVA UZBUĐENJE

Alfa Romeo 4C svojim naprednim izduvnim sistemom povećava obrtni momenat pri malim brzinama motora i obezbeđuje veću snagu kao odgovor na komandu vozača. Kako bi se primenio izduvni sistem, motor je takođe opremljen sa novom generacijom turbo kompresora i izduvnom granom. 

AFTER RUN PUMP

HI-TECH SISTEM HLAĐENJA

Kao i svi trkački automobili, 4C koristi automatski sistem hlađenja kako bi se zaštitio turbo kompresor. Normalno gašenje motora odmah zaustavlja cirkulaciju ulja, što umanjuje podmazivanje i može da ošteti motor. After-run pumpa omogućava da ulje nastavi da cirkuliše sve dok se turbo procesor ne ohladi.

  • PERFORMANSE
  • MOTOR
  • IZDUVNI SISTEM
  • AFTER RUN PUMP
MATERIJALI

MATERIJALI

IZUZETNO LAGANA TEŽINA

Ugljenična vlakna su najsavršeniji Hi-tech materijal u automobilskom inženjeringu. Šasija modela 4C - težine od samo 65 kilograma - napravljena je izjedna od ugljeničnih vlakana. Blok motora i prednji i zadnji crash box šasije napravljeni su u potpunosti od aluminijuma, što je izbor koji kombinuje čvrstinu i veoma laganu težinu. Spoljašnjost je napravljena od kompozitnih SMC, materijala male gustine koji kombinuje lakoću ( za 20% je lakši od čelika) i dimenzionalnu stabilnost uporedivu sa čelika a superiorniju od aluminijuma.

DINAMIČNOST

DINAMIČNOST

SAVRŠENA RAVNOTEŽA, SAVRŠENE PERFORMANSE

Sa svojom konfiguracijom centralno pozicioniranog motora i izuzetno sofisticiranim sistemom vešanja, 4C je savršeno izbalansiran i kadar da dominira na putu pri bilo kojoj brzini. Moćni sistem kočnica, sa samo ventilirajućim perforiranim diskovima i sportskim kočionim pločicama na prednjim točkovima,  omogućava modelu 4C da se zaustavi sa brzine od 100 km/h posle samo 36 metara.  Dalje, modelu Alfa Romeo 4C odgovaraju zadnje i prednje gume različitog prečnika, kako bi se osiguralo savršeno prijanjanje na svakoj vrsti puta i pri svim vremenskim uslovima.

EFIKASNOST

EFIKASNOST

KONCENTRAT EFIKASNOSTI

Ukupna masa automobila je samo 895 kilograma; to je razlog zbog kog Alfa Romeo 4C ima jedan od najnižih odnosa masa / energija: manji od 4 kg / KS. Sa povratkom na pogon na zadnje točkove, 4C omogućava odlično iskustvo vožnje i nepogrešiv trkački osećaj.