ISTORIJA ČISTE EMOCIJE

Alfa Romeo. Legenda se nastavlja.

PRIČA KOJA JE INSPIRISALA ISTORIJU AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE

24. jun, 1910. godine, Milano. Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.) se rađa. Prvi ikada stvoren automobil bio je 24 HP, koji je dizajnirao Đuzepe Merozi. Pet godina kasnije, kompanija menja naziv u Alfa Romeo, kada je Nikola Romeo preuzeo vlasništvo. Alfa Romeo postaje sinonim za najčistiju strast prema automobilima. Njegov jedinstveni pristup pri stvaranju vozila je inspirisao najbolje proizvođače automobila širom sveta. Njegov logo je postao nepogrešiva ikona najčistijih emocija tokom vožnje za milione entuzijasta, i uvek će to i biti.

VIŠE OD JEDNOG VEKA TRKAČKE STRASTI

Od svog osnivanja, Alfa Romeo se takmičio sa svojim kreacijama u moto trkama. Logo Quadrofoglio je osvojio svaku legendarnu trku, kao što je Targa Florio, Mille Miglia i Le Mans. Osvojio je 5 svetskih titula: osvajanje prvog ikada Gran Prix svetskog prvenstva 1925. godine sa P2, prva dva F1 prvenstva sa čuvenom Aflettom 158 i 159, Svetsko prvenstvo proizvođača, 1975. godine sa 33 TT 12 i Svetsko sportsko prvenstvo, 1977. godine sa 33 SC 12.
Alfa Romeo je ostavio neizbrisiv trag na moto sport izvanrednim P3, neverovatnim 6C 1750, nezaboravnim 8C, i beskompromisnim 155 V6 TI DTM. Ali, poslednje poglavlje ove legende nije napisano: budućnost pripada onima koji imaju veliku istoriju.

SRCE I DUŠA INDUSTRIJE AUTOMOBILA

Tokom više od jednog veka istorije Alfa Romeo nije samo proizvodio automobile. On ih je stvarao. Svaki model je osmišljen da donese predivno i inspirativno iskustvo tokom vožnje koje je orijentisano ka čoveku. Svaki Alfa Romeo je više od puke mašine, on je oličenje istrajnog tehnološkog traganja i evolucije inženjeringa, simbol beskompromisnog perfekcionizma „Made in Italy“. Zbog toga Alfa Romeo i dalje važi za jedan od najpoželjnijih brendova u svetu za prave zaljubljenike u automobile, zahvaljujući legendarnim modelima kao što su 1900, Giulietta, Giulia, 1600 Spider Duetto, 75, 164 i 147 i mnogi, mnogi drugi.