POMOĆ NA PUTU

Ona vam omogućava da mirno putujete, znajući da, ako postoji problem, imate kompletnu uslugu pomoći prilagođenu vašim potrebama: to je jedan od naših prioriteta! Naše rešenje garantuje maksimalan duševni mir tokom vožnje, pomažući vama i vašem automobilu u nepredviđenim situacijama.
Štaviše, nudimo informacije o radnom vremenu ovlašćenih servisa, tako da smo uvek sa vama ako smo vam potrebni!

FREETOGO

Pokrenite svoju slobodu!

FreeToGo je program mobilne asistencije isključivo za kupce nekog od brendova iz grupe Stellantis koji Vam omogućava da putujete spokojno koristeći usluge pomoći na putu koje su dostupna 24 sata dnevno, 365 dana u godini. FreeToGo obezbeđuje vlasnicima vozila Alfa Romeo niz sveobuhvatnih, praktičnih programa pomoći na putu, koji važe širom Evrope *. Za aktivaciju usluga pomoći na putu, kontaktiraj broj našeg Call centra.

(*) Za više detalja o modalitetima pružanja usluge, uslovima, ograničenjima i izuzecima, pogledajte Garantnu knjižicu Vašeg automobila ili servisni ugovor u delu “Pomoć na putu”.
Pokriće Vašeg vozila uslugama mobilne asistencije možete produžiti do 10 godina uz Essential Care I Essential Care Plus proizvode. Za više infromacija obratite se Alfa Romeo ovlašćenom serviseru.

Mobilna radionica

Ukoliko vaše vozilo nije u stanju da nastavi put, ne brinite: mobilni serviser će biti poslat na lice mesta kako bi ga popravio. Ukoliko vozilo ipak ne bude u stanju da se autonomno kreće, vozilo će biti odšlepano do najbližeg Alfa Romeo ovlašćenog servisa.

Šlepanje

Ukoliko je vaše vozilo oštećeno, i zbog toga ne može da se pokrene, nema problema: vozilo za pomoć na putu će odšlepati Vaše vozilo do najbližeg ovlašćenog Alfa Romeo servisa.

Zamensko vozilo

Ukoliko je potrebno duže zadržavanje vozila u servisu, mozete da racunate na komfor zamenskog vozila u trajanju od 4 radna + 2 dana vikenda.

Putni troškovi

Troškovi transfera (taksi ili drugi vidovi transporta) koje ste imali u momentu kvara ili nezgode, će vam biti refundirani*.

Povratak kući ili nastavak putovanja

Ukoliko je vozilo ostalo nepokretno daleko od kuce, troškove povratka ili nastavka putovanja (vozom ili avionom) će vam biti refundirani*.

Hotelski smestaj

Ukoliko je vozilo ostalo nepokretno daleko od kuće, postoji odlično rešenje: bićete udobno smešteni u obližnjem hotelu*.

Preuzimanje popravljenog vozila

Ukoliko je vozilo ostalo nepokretno daleko od kuce, ne brinite: biće vam refundiran trošak preuzimanja popravljenog vozila*.

Preuzimanje nepopravljenog vozila

Ukoliko je vaše vozilo ostalo nepokretno daleko od kuće duže od 5 dana, možete tražiti prebacivanje vozila kući, ili do najbližeg ovlašćenog servisa u svom gradu*.

Usluge pružanja informacija

Možete dobiti informacije o lokacijama i radnom vremenu Alfa Romeo ovlašćenih servisa i mnogo više, pozivom naše call centra. Korisno, zar ne?

*Možete pronaći načine isporuke, uslove, limite i izuzeća usluga u garantnoj knjižici svog vozila, servisnom ugovoru ili putem našeg kontakt centra.